מתוך תקנון הרכישה שנמצא בקישור: https://dxracer.co.il/userterms/

23. מדיניות החזרת מוצרים ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט

23.1. החברה תאפשר ללקוח לבטל את הזמנתו ולהחזיר מוצר את המוצר שרכש באתר האינטרנט בהתאם למדיניות החברה המפורטת להלן ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 וכפי שיעודכנו מעת לעת (להלן –"מדיניות החזרת מוצרים"). לחברה שמורה הזכות לשנות ו/או לעדכן מעת לעת את מדיניות החזרת המוצרים וזאת מבלי שתחויב ליתן הודעה כלשהי ללקוח. על הלקוח מוטלת האחריות להתעדכן מעת לעת במדיניות החזרת מוצרים כפי שתתפרסם על ידי החברה מעת לעת ו/או על פי דין.

23.2. להלן עיקרי מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו ע"י הלקוח באתר האינטרנט ואין בהם כדי להוות ייעוץ משפטי כלשהו:

23.2.1. מועד אחרון להחזרה (ביטול)/החלפה: מיום קבלת אישור ביצוע ההזמנה במייל חוזר ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר.*

23.2.2. אופן ההחזרה: 23.2.2.1. ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט יעשה באמצעות פנייה של הלקוח בכתב למוקד שירות הלקוחות של אתר האינטרנט, לרבות באמצעות פקסימיליה או תקשורת אלקטרונית (להלן – "הודעת הביטול"). 23.2.2.2. אופן ההחלפה (חל במקרים של החלפת מוצר באתר בלבד ולא במקרים של החזרה (ביטול הרכישה)): החלפת מוצר שנרכש באתר האינטרנט במוצר אחר, ייעשה באמצעות פנייה במייל של הלקוח למוקד שירות הלקוחות של אתר האינטרנט, שבמסגרתה יציין הלקוח מה המוצר שרכש (להלן-"המוצר הישן" או "הזמנה הישנה") ומה המוצר החדש אותו הוא רוצה לרכוש במקום המוצר הישן (להלן-"המוצר החדש או "ההזמנה החדשה"). לאחר פנייתו של הלקוח ובחירת מוצר חדש כאמור, יקבל הלקוח אישור על ביצוע ההזמנה החדשה במייל חוזר וההזמנה הישנה תבוטל. המוצר החדש יסופק ללקוח בהתאם להוראות תקנון זה וזאת בכפוף לכך שבמועד אספקת המוצר החדש ללקוח, ימסור הלקוח לשליח את המוצר הישן.

23.2.3. *תנאים להחזרה (ביטול)/החלפה: א. המוצר לא נפגם או הורכב, לא נעשה בו כל שימוש והוא באריזתו המקורית. ב. לא תתאפשר החזרה (ביטול) ולא תתאפשר החלפה של מוצרים שנרכשו במסגרת מבצע שייערך באתר האינטרנט, כהגדרת מונח זה לעיל. רכישה של מוצרים במסגרת מבצע שייערך באתר האינטרנט היא רכישה סופית. ג. הלקוח ישיב עצמאית את המוצר למחסן החברה, בתיאום עם מוקד שירות הלקוחות ובמועדים המפורטים לעיל.

23.2.4. דמי ביטול: א. החזיר הלקוח את המוצר סגור וארוז באריזתו המקורית ושלא נעשה במוצר שימוש כלשהו (ביטול רכישה), יחוייב על פי החוק ב5% מערך ההזמנה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם ובנוסף לא ינתן זיכוי עבור דמי המשלוח אל הלקוח . ב. לחברה שמורה הזכות, לפי החלטתה ושיקול דעתה הבלעדי, לשנות מפעם לפעם את מדיניותה בעניין גביית דמי ביטול וללקוח לא יהיו טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר לכך.

23.2.5. ביטול החיוב והחזר כספי: בכפוף לקיומם של התנאים לביטול, כמפורט בסעיף זה לעיל, תוך 14 ימים מיום אישור קבלת הודעת הביטול של הלקוח על ידי מוקד הלקוחות של החברה או תוך 14ימים מיום שקיבל הלקוח אישור על ביצוע ההזמנה החדשה במייל חוזר, לפי העניין, תבטל החברה את חיוב הלקוח בגין רכישת המוצר או בגין ההזמנה הישנה,לפי העניין ותשיב ללקוח את אותו הסכום בו חוייב בפועל בגין המוצר או בגין ההזמנה הישנה, לפי העניין (במקרה בו הלקוח כבר חוייב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי), באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ששימש אותו לרכישת המוצר לפי העניין או שתבטל את חיוב הלקוח (במקרה בו הלקוח עדיין לא חוייב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי).

23.2.6. למען הסר ספק מובהר כי מדיניות החזרת מוצרים כפי שנקבעה ומוצגת בתקנון זה או בחנויות שונות של זכיינים מחוץ לארץ לא תחול על לקוח אשר רכש מוצרים באתר האינטרנט ולהיפך.

23.3 האחריות שניתנת ללקוח היא אחריות על המוצר בנושאים הבאים בלבד: מנגנון, בוכנה וגלגלים.

23.3.1 התיקון יתבצע בבית העסק בלבד, אין שום קשר לדרך האספקה המקורית לבית הלקוח. במידה והלקוח מעוניין שיתקנו אצלו הנושא יבחן והלקוח יחוייב בעלות קריאת שרות.